svētdiena, 2009. gada 25. janvāris

Hefner - The Fidelity Wars



Žanrs:
urban folk, indie pop, indie rock (jā, šajā punktā mani arī kaitina tā visa indie padarīšana, kas, patiesību sakot, nepasaka prakstiski neko. ja nu vienīgi to, ka grupai nav muzikālu dotību :D)
Nāk no..: UK
Izdošanas gads: 1999
MySpace

Bez šī nu nekādi.. šī grupa man iekrita ausīs augustā 2008, kad vienā dienā es vienkārši maniakāli apslimu ar I Took Her Love for Granted. Ar šo dziesmu es tik pat maniakāli aplaidu arī pāris citus cilvēkus. Smieklīgākais bija tas, ka dziesmas spēks to bija izvazājis pa apli un caur citu cilvēku atkal atsviedis atpakaļ pie manis, respektīvi, šo dziesmu man mēģināja rekomendēt pēc tam, kad es jau sen viņu biju izslimojusi. Dziesmu ar tādu spēku es vienkārši nespēju šeit nelikt. Pie tam vēl.. vakar sanāca divatā ar vienu no pirmajiem aplaistajiem jūsmot līdzi dziesmai un.. nevarēju nemanīt WTF izteiksmi to cilvēku sejās, kurus es kaut kā biju apdalījusi. Tāpēc es to tagad labošu. Es gan teikšu kā ir - mani tā īsteni paķer tikai pāris dziesmas no albuma. Tā kā, patiesību sakot, es galvenokārt pašlaik lielu tieši dziesmu I Took Her Love for Granted, kurai, starpcitu, ir bezgala frīkains videoklips:



Tā kā tagad jums ir bezgala daudz iespēju, ko, kā un kādā secībā. Un vai vispār.

Ak, un albumu velc šeit!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru