piektdiena, 2009. gada 30. oktobris

October 2009

Rob Sheffield 'Love Is A Mixtape' iedvesmota, es izlēmu uzmeistarot tādu kā atskatu par savu šī mēneša klausījumu. Par iemeslu kalpoja arī tas, ka viss, ko es pēdējā laikā klausos, manā skatījumā ir ievietojams kategorijā 'ko tad es te dalīšos, visi tāpat to zina'. Lai gan visi to noteikti nezina. Tik tiešām..
Un tātad oktobra mēnesis ir pagājis iepazīstoties un draudzējoties ar dažādiem astoņdesmito-deviņdesmito gadu indie roka vaļiem, ziloņiem un citiem pasauli balstošiem dzīvniekiem. Un ko nu es par tādiem lieliem zvēriem runāšu šajā mazajā kaktā! Bet tā daļēji un mazliet.. un iemūžinot faktu, ka vārds ir dzirdēts un roka ir paspiesta.. tā jau var.



Dziesmu liste:
1. Sebadoh - Careful [Bakesale, 1994]
2. Swirlies - In Harmony New Found Freedom [They Spent Their Wild Youthful Days in the Glittering World of the Salons, 1996]
3. Sonic Youth - Pacific Coast Highway [Sister, 1987]
4. Sebadoh - Mystery Man [Bakesale, 1994]
5. Yo La Tengo - Damage [I Can Hear the Heart Beating as One, 1997]
6. Trespassers William - Different Stars [Different Stars, 2002]
7. Yo La Tengo - Autumn Sweater [I Can Hear the Heart Beating as One, 1997]
8. Swirlies - Sterling Moss [They Spent Their Wild Youthful Days in the Glittering World of the Salons, 1996]
9. Yo La Tengo - Stockholm Syndrome [I Can Hear the Heart Beating as One, 1997]
10. Love - You Set The Scene [Forever Changes, 1967]

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru