svētdiena, 2012. gada 27. maijs

#4 School of Seven Bells - Kiss Them For Me

Tā kā šodien Sūzija (Siouxsie Sioux) no Siouxsie and the Banshees (post-punk, new wave grupa no Apvienotās Karalistes, populāra 1980ajos) svin savu dzimšanas dienu, un viņu vajadzētu kaut kā godināt, tad šodien es piedāvāšu Siouxsie and the Banshees dziesmas 'Kiss Them For Me' kaverversiju grupas School of Seven Bells izpildījumā. Grupa School of Seven Bells ir no ASV un spēlē sapņaini elektronisku indie popu. Viņu mūsdienīgā versija Siouxsie and the Banshees 1991. gadā izdotajai dziesmai ir iznākusi vien pirms mēneša.



Ja nu gadījumā neesi pazīstams as oriģinālu un/vai ir vēlme salīdzināt abas versijas, tad to var dzirdēt un redzēt ŠEIT.

2 komentāri:

  1. Man jau oriģināls labāk tomēr..zini kā, Sjūzija tomēr un tā. Bet šitā versija arī diezgan jauka un balss nemaz nav slikta.

    Bļinčiki, man ir jāievieš savu mīļāko slavenību dzimumdienu kalendārs, savādāk es tak neko nezinu - ne kad Morisejam dzimene, ne kad Sjūzijai. Paldies par apgaismošanu :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, oriģināls paliek oriģināls, tas nav jāpārspēj. Bet šī versija vismaz ir interesanta.
      Starpcitu, es pirms pāris gadiem tā arī izdarīju, bet tas īpaši nemainīja manu dzīvi (gan tādēļ, ka es plānotājus regulāri aizmirstu, gan arī tādēļ, ka tas ir bezjēdzīgi, jo nav daudz cilvēku, ar kuriem dalīties šādās muļķībās (un varbūt labi, ka tā)). Tos plus mīnus piecus datumus, ko esmu kādreiz iepriekš atzīmējusi, gan man sanāk atcerēties (puse no tiem tāpat ir maija otrajā pusē).

      Dzēst