otrdiena, 2012. gada 29. maijs

#6 Grimes - Oblivion

Pēdējās dienās šis dziesmu saraksts ir kļuvis elektroniskāks nekā es būtu gaidījusi. Bet gan jau es vēl paspēšu atgriezties pie vecajām labajām ģitārām. Bet šodien vēl ne, šodien es es piedāvāšu Grimes pēdējo singlu 'Oblivion', kas gan iznāca šī gada februārī, līdz ar to šīs ir vecas ziņas, bet es viņu sadzirdēju relatīvi nesen un gan jau ir vēl kāds, kurš ir palaidis gar ausīm 24 gadu jaunās kanādietes Klēras Bušē (Claire Boucher) aktivitātes. Visu mūziku viņa rada pati ar savām mazajām rociņām, savā eklektiskajā ietekmju sarakstā piemin Meraiju Keriju (kas pirmajā brīdī šķiet savādi, bet, noklausoties albumu 'Visions', līdzības tiešām ir dzirdamas) un savu nākošo albumu apraksta ar atslēgas vārdiem "NIN + Jigglypuff".

3 komentāri:

  1. Sākumā nu tā, bet pēc 3.klausīšanās reizes iepatikās ļoti. Laikam būs no šitās čikas vēl kaut kas jāpaklausās.
    lol par Meraiju Keriju :)

    Skatos, ka problēmas ar joutūbu esi likvidējusi ;) Tik uz priekšu, es jau klausos KATRU dziesmu, ko ieliec.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, mani arī laikam pēc pirmās reizes neaizķēra, bet pēc pāris reizēs sāka skanēt galvā, un ar to jau viss sākās..
      Starpcitu, es tiešām sākumā ķiķināju par to Meraiju, bet tagad, klausoties visu albumu, es Meraiju dzirdu ik pa laikam. Piemēram, šajā fantastiskajā dziesmā 2:43 ir tāda Meraija, ka maz neliekas: http://vimeo.com/36012332

      Dzēst
    2. Hā, tiešām! Baigā Meraija! :D
      Laikam būs tas abums jādabū, tiešām jauki viņa spēlē un dzied, un izskatās arī :)

      Dzēst