sestdiena, 2012. gada 2. jūnijs

#10 Fools Dance - I'm So Many (Talk Talk)

Vakar skatījos The Cure koncerta tiešraidi no Primavera Sound 2012 (Primavera Sound, es tev noteikti kādreiz atriebšos par visiem skaistajiem lainapiem, ko man ir nācies ar asarām acīs laist garām (jo kurš uzcītīgais jaunietis maija beigās var atļauties aizlaist līdz Barselonai, m?), un tad tu redzēsi... mani), un citu skatītāju komentāros saskatīju dzimšanas dienas apsveikumus veltītus The Cure basģitāristam Saimonam Gelapam. Kā izrādās vakar viņam tiešām bija dzimšanas diena. To varēja noprast arī dziesmas ‘A Forest’ beigās, kad uz basģitāras sirdspukstu fona grupas solists Roberts Smits nodziedāja ‘Happy Birthday to you Simon’.
Tā kā ir teju neiespējami negodināt vispievilcīgāk novecojušo The Cure dalībnieku (man tas ir neiespējami, jo, īsi sakot, The Cure bija mana ceļa sākums), tad es atļaušos atkāpties pagātnē un šeit ievietot dziesmu no tālajiem astoņdesmitajiem, kad Saimons uz pāris gadiem bija pametis The Cure un darbojās grupā Fools Dance. Grupa pastāvēja no 1983. gada līdz 1985. gadam, ierakstīja vairākas dziesmas un izdeva divus minialbumus, tomēr tā arī netiekot līdz albuma ierakstīšanai (jo Saimons atgriezās The Cure sastāvā). Un šeku reku būs fantastiska dziesma no viņu pirmā, 1985. gadā izdotā self-titled minialbuma.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru