svētdiena, 2012. gada 3. jūnijs

#11 MS MR - Hurricane

Man kaut kā šī dziesma nemaz nešķiet tik spēcīga, bet mani patiešām fascinē tās videoklips (kuru gan varētu uztaisīt jebkurš, kurš zina un māk atrast Tumblr, bet tas man netraucē). Šajā videoklipā ir tik daudz informācijas, un ņemot vērā to, ka apzināti uztvert visus šos attēlus nemaz nav iespējams un ka vismaz es pamanīju tās lietas, kuras man ir atpazīstamas, tad pieņemu, ka katrs šajā videoklipā redz kaut ko citu, kas man arī šķiet ļoti interesanti. Piemēram, man visspilgtāk prātā palika dažādi gabaliņi no Sonic Youth, multfilmu seriāla Daria un bilde ar filmas Cry-Baby varoņiem. Un ko tu tur saskatīji?
Runājot par MS MR mūziku, atsauce uz Tumblr ir ļoti pat vietā, jo noslēpumainais duets no Bruklinas paši sevi apraksta kā Tumblr Glitch Pop. Tā kā šis ir grupas debijas singls, tad neko daudz vairāk par viņu daiļradi vēl nevar pateikt.

2 komentāri:

  1. Drū Berimora! Sonic Youth! Edvards Šķērrocis! Vienradzis!
    Šitie vislabāk patika..labi, tas vienradzis nē. Neesmu jau no tiem vienradžu mīļiem.
    Ak mūžiņ, šitā tak ir tumblra himna or smthn.

    Kur tu izroc šitādus brīnumus, es nesaprotu :D

    AtbildētDzēst
  2. Ak jā, un protams nevar noliegt, ka nosaukums uzreiz liek domāt par MGMT. Moš tā viņiem kkāda koķetērija par to tumblra hipsterīgo paaudzi?

    AtbildētDzēst